حضور ۳۰۰ بسیجی در طرح سلامت شهید سلیمانی سرپل ذهاب

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت : ۳۰۰ بسیجی در طرح سلامت شهید سلیمانی به منظور مشارکت در غربالگری کرونا حضور داشتند که اجرای این طرح نقش مهمی در پایش سلامت مردم این شهرستان داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پاسداری نوروز اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت : تاثیر اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور مشهود است و کاهش آمار مبتلایان ویروس کرونا نشان دهنده آثار مثبت اجرای آن است.

او گفت : در شهرستان سرپل ذهاب ۱۵ تیم حمایتی و ۱۵ تیم مراقبتی و ۱۰ تیم نظارتی در قالب طرح شهید سلیمانی تشکیل و فعالیت‌های مناسبی را انجام دادند.

فرمانده سپاه سرپل ذهاب افزود: از ابتدای شروع شیوع کرونا بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی به ارزش بیش از سه میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

 اکبری افزود: از همه مردم می‌خواهیم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همانند گذشته ستاد کرونا را در کاهش آمار مبتلایان به این بیماری ویروسی کمک کنند.

او گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجرای موازین بهداشتی باید توسط مردم جدی گرفته شود تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار