اختصاص یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی باغملک

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات کامل پزشکی به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان خبر داد.

امین محمد پور مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات کامل پزشکی به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان اضافه شد.

او افزود: اضافه شدن این آمبولانس با پیگیری‌های عبدالله ایزدپناه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

محمد پور اظهار داشت: این اقدام در جهت افزایش کیفیت خدمات و سهولت در اعزام بیماران بیمارستانی و بین بیمارستانی صورت گرفته است و جا دارد از حمایت مسئولان مربوطه در جهت حمایت‌های خوبی که به حوزه سلامت شهرستان دارند تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را خواستارم.

باغملک یکی از شهرستان‌های استان خوزستان و واقع در جنوب غربی ایران به شمار می‌رود، این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و هفتکل هم‌مرز بوده و مرکز این شهرستان، شهر باغملک است و براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ شهرستان ۱۱۴ هزار و ۳۸۴ و شهر ۳۱ هزار و ۳۴۳ نفر و به عبارتی دیگر ۶ و ۴۶۳ خانوار جمعیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار