معاون استاندار ایلام:

ایلام دارای رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات کرونا است

رستم زادگفت: استان ایلام رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات کرونا را تاکنون به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد معاون امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک‌های استان خواست در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا افرادی که پرونده‌های خود را تکمیل نمی‌کنند ظرف دو روز با متقاضیان واقعی جایگزین شوند.

او افزود : استان ایلام در کشور رتبه اول را در پرداختی‌های تسهیلات کرونا کسب کرده، اما از بانک‌ها خواسته شده که در خصوص ارسال پیامک به متقاضیان برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند و اگر مراجعه نشد این تسهیلات به حوزه‌های دیگر و متقاضیان واقعی انتقال یابد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه تلاش می‌شود از این تسهیلات و فرصتی که ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود، بیان کرد: افرادی که نیاز ضروری دارند که از این تسهیلات استفاده کنند، باید با افرادی که متقاضی نیستند و مراجعه نمی‌کنند جایگزین شوند.

رستم زاد تأکید کرد: استان ایلام در زمینه کاهش نرخ بیکاری رتبه اول را کسب کرده و مسئولان استان هیچ گونه دخل و تصرفی در این حوزه نداریم و تمام اطلاعات و آمار‌ها از طرف مرکز آمار اعلام می‌شود.

او افزود: باید به این نکته توجه داشت که ما هیچ ادعایی در زمینه حل مشکل بیکاری در استان نداریم، اما این مطلب را هم باید گفت که تلاش‌های زیادی در این مدت صورت گرفته است و سرمایه گذاری‌های خوبی هم در استان ایجاد شده که باعث کاهش نرخ بیکاری گشته است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.