۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر مهاباد پرداخت شد

مدیرعامل تعاونی عشایر مهاباد گفت: ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش با باز پرداخت یک ساله و سود ١٠ درصد به عشایر متقاضی این شهرستان پرداخت می‌شود.

یوسف فصاحت مدیرعامل تعاونی عشایر مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق شرکت تعاونی عشایری برای تامین علوفه و بهسازی اماکن نگهداری دام به عشایر پرداخت می‌شود.

فصاحت افزود: لیست متقاضیان دریافت تسهیلات همچنان در حال تکمیل است که پس از اتمام این بخش پرونده‌ها برای پرداخت به بانک کشاورزی ارسال می‌شود.

او با اشاره به اینکه این تسهیلات با بازپرداخت یکساله و سود ١٠ درصد پرداخت می‌شود، ادامه داد: این سازمان آمادگی دارد تا به بخش‌های بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی عشایر و تامین سرمایه در گردش پرداخت کند.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل تعاونی عشایر مهاباد گفت: در مهاباد هزار و ۲۰۰ خانوار عشایری دارای پرونده با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر وجود دارد که بیشتر به دامپروری و صنایع مربوط به آن اشتغال دارند.

فصاحت اضافه کرد: عشایر این شهرستان دارای ۲۳۵ هزار راس دام سبک و سنگین هستند که از این تعداد بیش از پنج هزار راس دام سنگین و بقیه نیز دام سبک را شامل می‌شود که سهم بزرگی در تولید گوشت و مواد لبنی در این شهرستان ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.