ضرورت حضور دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی در مدارس

معاون امور ابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان یزد از تصمیمات ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده بهادر زاده، معاون امورابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان یزد گفت: به منظور کیفیت بخشی به آموزش و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، تصمیماتی در مورد بازگشایی مدارس استان درمناطق با وضعیت آبی و زرد در ستاد ملی کرونا گرفته شده است.

معاون امورابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان یزد با اعلام حضور دانش آموان همه پایه‌ها درمدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر۱۰ دانش‌آموز در هر کلاس است.

معاون امورابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان یزد با اشاره به برقراری حلقه ارتباطی بین خانواده‌ها با آموزش و پرورش در صورت بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: کلیه کادراجرایی واداری مدارس ازابتدای بهمن در مناطق با وضعیت نارنجی، زرد و آبی ملزم به حضور در مدرسه هستند.

بهادر زاده با تاکید بر لزوم آموزش‌های حضوری دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی به منظور کاهش افت تحصیلی دانش آموزان ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از طرف شورای مدرسه، دانش آموزان به تناوب در مدرسه حضور پیدا کرده و تا آخر هفته همه دانش آموزان از این ظرفیت حضوری بهره مند می‌شوند.

او ارسال برنامه حضور دانش آموزان در مدارس از اول بهمن ماه به منظور اطلاع دانش‌آموزان از ساعت و روز حضور در مدرسه را از مدیران مدارس خواستار شد وعنوان کرد: کلاس‌های عملی هنرستان‌ها در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار