دغدغه روز/ سنگ‌اندازی برای متقاضیان طرح خرید سربازی

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره مشکلات طرح خرید خدمت سربازی در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات طرح خرید خدمت سربازی پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

 


متن شهروندخبرنگار:

با سلام ، با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کامل بیشتر کسب و کارها ، و نبود درآمد کافی ، تقاضا داریم لطفا از مسئولان وظیفه عمومی ناجا برای افرادی که در طرح خرید خدمت  سربازی ثبت نام کردن و درحال پرداخت اقساط خرید خدمت خود هستن ، حداقل تمهیداتی بیاندیشند و دوماه فرصت دهند تا اقساط باقی مانده را بتوانیم کامل کنیم. لطفا خواهشا پیگیری کنید واقعا امکان پرداخت قبل از پایان سال وجود ندارد.

 

ضد و نقیض بودن تمدید مهلت پرداخت جریمه مشمولان غائب

در اسفند ماه سال گذشته که آخرین مهلت پرداخت جریمه خرید سربازی برای مشمولان غائب بود، سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که این مهلت تا پایان فروردین ماه تمدید شده است، حال بنده این مبلغ را در اواخر فروردین ماه واریز کردم ولی هنوز کارت پایان خدمت نیامده است.

پیگیری‌های بنده از نظام وظیفه استان با این موضوع مواجه شد که پول نیمی از افرادی که در سال 99 واریز وجه داشته‌اند، برگردانده شده و نظام وظیفه از قبول آن سر باز می‌زند و دلیل آن را این اعلام می‌کند که افراد باید حداقل یک قسط خود را در سال 98 واریز می‌کردند، این در حالی است که تمدید مهلت واریز تا فروردین 99 بدون قید کردن شرط خاصی بوده است.لطفا مسئولان مربوطه به این موضوع توجه داشته و مشکل تعداد زیادی از افراد که درگیر بروکراسی نظام وظیفه شده‌اند را یاری کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۰:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
آیا حذف اقساط باقیمانده خرید سربازی سال ۱۴۰۰ عدالته که الان دنیا یه سال درگیر بیماریه وکل کسب وکارهها خوابیده و ما با این اوضاع گرونی نتونستیم ۵۰ درصد اقساطمونو بدیم واز برج ۶بودجه بین دولت و مجلس در کشمکشه و لحظه آخر لغو کردن وما تو این یکماه باقیمانده چجوری اقساطمون رو تسویه کنیم بخدا گرونیه بخدا تعطیله بخدا بچه شیرخوار پوشک میخواد واجاره خونه وهزارتا مشکل دیگه هم داریم فقط ماهی ۷۰۰تومن پول قبضه هامونه خواهشا درک کنید بخدا ماهی ۲.۸۰۰طبق مصوبه دولت حقوق میگیریم
آخرین اخبار