رئیس هیات والیبال استان اصفهان:

کرونا باعث بی انگیزه شدن استعداد‌های والیبال استان شده است

تیمور باجول گفت: مسابقات والیبال در رده‌های پایه نداریم که این امر باعث بی انگیزه شدن بازیکن می‌شود.

تیمور باجول رئیس هیات والیبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:طبق آخرین ارزیابی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، هیات والیبال اصفهان با سه امتیاز اختلاف نسبت به مازندران در رتبه دوم کشور قرار دارد.

اوگفت: سرمایه گذری دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در تیم‌های پایه و بزرگسالان عالی است و تیم‌های والیبال اصفهان در کشور همیشه مدعی هستند، حتی در بخش بانوان ذوب آهن توانسته همیشه در بین چهار تیم اول کشور باشد.

رئیس هیات والیبال استان اصفهان درباره تاثیر کرونا بر والیبال استان اصفهان گفت:مسابقات والیبال در رده‌های پایه نداریم که این امر باعث بی انگیزه شدن بازیکن می‌شود.

باجول در ادامه گفت: باتوجه به تعطیلی کلاس‌های حضوری در آموزش و پرورش و کانون‌های استعداد یابی ما نمی‌توانیم بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم و یا در فرم آمادگی نگه داریم و فقط چشم به میزبانی کاشان برای مسابقات نوجوانان کشورى دوخته ایم .

او در خصوص وضعیت داوران والیبال استان اصفهان گفت: در حال حاضر نفراتی، چون کیوان آقازاده و بهزاد جهانگیری بالاترین امتیاز را در بین داوران ملی درجه یک دارند؛ در زمینه آموزش داور‌ها،  تمامی ابزار لازم را داریم و هیچ کمبودی در استان احساس نمی‌شود.

رئیس هیات والیبال استان اصفهان با اشاره به اینکه ۸ بانوی ملی پوش والیبال اصفهانی هستند گفت:پنجاه درصد جمعیت اهالی والیبال را بانوان تشکیل می‌دهند، در این چند سال تیم‌های والیبال استان در رده‌های نوجوانان جوانان و رده امید مقام اول کشور را به خود اختصاص داده اند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.