۹ واحد آموزشی در دلگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ واحد آموزشی در شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا بامری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در تشریح سفر ۲ روزه خود به دلگان اظهارداشت: در این سفر ۲ مدرسه ابتدایی در روستای کهنک لدی از توابع این شهرستان کلنگ زنی شد.

او افزود: قرار است ۲ مدرسه ابتدایی ۲ کلاسه با نام میلاد مهر ۱ و ۲ برای دانش آموزان دختر و پسر در این روستا ساخته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین مدرسه خیرساز ۶ کلاسه زنده یاد حاج امیرحسین بامری در راستای اجرایی کردن بسته تحولی آجر به آجر از محل اعتبارات خیری با زیربنای ۲۴۰ مترمربع در روستای چاه خدابخش از توابع دلگان کلنگ زنی شد.

او  تصریح کرد: سه مدرسه چهار کلاسه خیری محسنین نیز در هودیان و شهرستان دلگان افتتاح شده است.

بامری افزود: مدارس محسنین از محل اعتبارات خیری و مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان توسط موسسه محسنین تهران در شهرستان دلگان ساخته شده است.

او  ادامه داد: همچنین کانون فرهنگی و تربیتی شهید علی محمد سپیانی از محل اعتبارات خیری در دلگان کلنگ زنی شد که قرار است توسط خیر مدرسه ساز عزیزاله سپیانی ساخته شود.

بامری با بیا اینکه در این سفر عملیات کلنگ زنی یک دارالقرآن نیز از محل اعتبارات خیری در دلگان آغاز شد گفت:هسته مشاوره راه هدایت به منظور ارائه خدمات مشاوره تخصصی به دانش آموزان و خانواده‌های آنان نیز در این شهرستان افتتاح شد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار