کشف کفش‌های قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف کفش‌های ورزشی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه باقاچاق کالا و ارز این پلیس خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه در مجتمعی در میدان صنعت، مقادیر قابل توجهی کفش خارجی قاچاق دپو شده است، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از محل مشخص شد خبر صحیح بوده و تعداد زیادی کفش خارجی در محل دپو شده است، ماموران در تحقیقات از کسبه، دریافتند که کالا‌ها متعلق به فردی بنام «حسین» بوده که یکی از مغازه داران مجتمع مذکور نیز هست.

گودرزی با اشاره به اینکه پس از حضور حسین در محل دپوی کفش ها، وی مالکیت کالا‌ها را پذیرفت، گفت: البته وی اسناد و مدارک مثبت گمرکی نداشت و به همین دلیل با هماهنگی انجام شده کالا‌ها به همراه متهم به مقر پلیس امنیت اقتصادی انتقال داد شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: پس از شمارش، تعداد کفش‌های کتانی ۳۵۶ جفت با مارک‌های معروف ساخت کشور چین، ویتنام و کامبوجیا بود که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار