فغانپور: پرونده ویلموتس متهمی ندارد

مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال در پاسخ به شائبه‌های ایجاد شده درباره حضور اعضای هیئت رئیسه در انتخابات فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فرآیند انتخابات فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای آغاز شد و از روز شنبه ۱۴ دی تا ۲۰ دی به انجام رسید. فدراسیون فوتبال در صدد است تا در یک فضای آرام و به دور از جنجال و مطابق اساسنامه جدید که مورد تایید فیفا است و اعضا مجمع با قاطعیت آن را تایید کرده اند، انتخابات را برگزار کند.

وی ادامه داد: برخی افراد با اظهارات کاملا غیرقانونی نسبت به اتهام به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام کرده اند. تنها مرجعی که در کشور ما می‌تواند تعیین کند چه کسی متهم است، قوه قضاییه می‌باشد و هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند به شخص یا اشخاص نسبت اتهام بدهد که در این صورت می‌توان علیه او شکایت کرد.

فغانپور افزود: هر انسان عادی و حتی کم سوادی هم می‌داند که صرف تشکیل یک پرونده علیه اشخاص، دلیل بر متهم بودن آن‌ها نیست و هر متهمی نیز از حقوق اجتماعی محروم نمی‌باشد و شرکت در انتخابات نیز یکی از حقوق اجتماعی و شهروندی و قانون نیز تکلیف افراد را مشخص کرده است. آن‌هایی که بی دلیل دائما بر طبل اتهام زنی می‌کوبند و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را متهم خطاب می‌کنند و خود را در جایگاه قاضی قرار می‌دهند، قطعا باید پاسخگوی اعمال و گفتار خود باشند؛ لذا این جا می‌گوییم که پرونده سرمربی سابق تیم ملی متهمی ندارد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مطیع تام و تمام قوانین جمهوری اسلامی است؛ اما نگران دخالت غیرقانونی اشخاص در امور فوتبال است و اگر در این شرایط مشکلی پیش بیاید آن‌هایی باید پاسخگو باشند که چنین فضایی را به وجود آورده اند.

فغانپور تصریح کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال در حضور مراجع ذی صلاح کشور و با نظارت ناظران فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در روز ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد. از همه دوستداران فوتبال و صاحب منصبان تقاضا می‌کنم سعه صدر داشته باشند و اجازه بدهند اعضای مجمع انتخاباتی که همه از چهره‌های باتجربه فوتبال کشور محسوب می‌شوند، در یک فضای آرام انتخابات را برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چرا متهم نداره !!!؟ پس هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مگر در مظان اتهام نیستند ؟ این پولها را چه کسی وچگونه باید داد؟چرا میخواهید بناحق از مسئولین مرتبط رفع اتهام کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۹
فعلا پرتقال فروش بايد پيدا بشه
آخرین اخبار