مسئول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال:

اشخاص اجازه دهند انتخابات فدراسیون فوتبال برابر قانون پیگیری شود

حجت الاسلام علیپور، مسئول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال ایران گفت: اظهارات قاضی زاده تبعات خاص خود را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حجت الاسلام علیپور، مسئول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال درباره اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: در حقوق فردی، هیچگاه هیچ فردی به صرف اتهام از حقوق و مزایای فردی و شخصی و اجتماعی محروم نشده است و معلوم نیست این حکم و اظهار نظر قاضی زاده هاشمی مبتنی بر کدامین مکتب حقوقی می‌باشد. با عنایت به مانیتورینگ رادار اسپرت و تیم‌های دیده‌بان فیفا می‌تواند تبعات منفی جبران ناپذیری داشته باشد.

وی افزود: عملکرد وی در خصوص فوتبال ایران به مبادی ذی ربط گزارش می شود و ارکان فوتبال ایران شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظر‌های غیرکارشناسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد. بهتر است اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه دهند انتخابات فدراسیون فوتبال ذیل اساسنامه مصوب و برابر قانون و مقررات تصویبی بررسی و پیگیری و اعمال گردد و از اظهارنظر‌های غیرکارشناسی به طور جدی اجتناب کنند. از هیئت محترم نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار می‌رود به ایشان متذکر شوند که در اظهارات منتسب، رعایت حقوق شهروندی و فردی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۹
آقای مسئول نظارت ،بازرسی وصیانت از سلامت فوتبال (شما بفرمایید این القاب و عنوانها تا بحال کجا بوده و تاحالا چکار کرده اید؟) بفرمایید فوتبال ما (ببخشید شما )به سلامتی ،سلامت دارد ؟یا خیر ،اگر ندارد که ندارد ،شما وتیمتان اصلا چرا هستید ؟
آخرین اخبار