ترافیک مرگ در جاده‌های شمال

در حالیکه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ترافیک شبانه در محور‌های هراز و سوادکوه سنگین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مازندران بدترین استان از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام شده است، اما مسافران زیادی به نظر می‌رسد به اخظار‌های متناوب ستاد مقابله با کرونا بی اعتنا هستند و امشب از تهران راهی مازندران شده اند، مسافرانی که شاید کرونا را سوغات بیاورند یا این ویروس منحوس را به شهر‌های خود سوغات ببرند.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل منظریه تا پلور و در محور سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدوک و پل سفید سنگین است.

بیشتر بخوانید

محمد حسین زاده مسافر اهل مازندران که اکنون در ترافیک سنگین پل سفید گرفتار شده است، می‌گوید: یک ساعت و نیم در ترافیک ورودی شهر پل سفید گرفتار شدیم.

او با بیان اینکه به نظر می‌رسد هیچ اراده‌ای برای جلوگیری از ورود مسافر به مازندران وجود ندارد، افزود: ماموران انتظامی بهتر بود در مبادی ورودی مازندران جلوی ورود انبوه خودرو‌های غیر بومی را می‌گرفتند نه اینکه بعد از ورود به استان بخواهند مسیر و خودرو‌ها را کنترل کنند.

او گفت: مشخص نیست مبنای ایستگاه‌های کنترل خودرو‌ها جهت جلوگیری از ورود غیربومی‌ها به مازندران چیست که همه خودرو‌های صف کشیده مجوز عبور دریافت می‌کنند.

این شهروند مازندرانی گفت: ستاد مبارزه با کرونا در مازندران اعلام کرده بود ورود به استان تنها با ارائه کارت ملی انجام می‌شود و استان‌های البرز و تهران در دادن مجوز باید سختگیری کنند، اما ترافیک سنگین و حضور خودرو‌های با پلاک غیر بومی نشان می‌دهد این دستورالعمل سختگیرانه به درستی اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار