پاداش برای کشف دستگاه‌های استخراج بیت کوین

شرکت توزیع برق مازندران برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال پاداش تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مراکز استخراج ارز دیجیتال همکاری مردمی بسیار تاثیر گذار است، گفت: افرادی که این مراکز غیرمجاز را معرفی کنند پانصد هزار ریال به ازای هر دستگاه استخراج رمز ارز پاداش نقدی دریافت می‌کنند.

او افزود: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۱ و یا شماره تماس مستقیم دفتر حراست و امور محرمانه شرکت به شماره ۳۳۳۹۳۴۱۰ ضمن رعایت محرمانه بودن اطلاعات ارایه شده نسبت به ثبت گزارش مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به نام خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت:مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز بخش قابل توجهی از مصارف برق را به خود اختصاص می‌دهند و جمع‌آوری آنان از مهمترین محور‌های تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید

سپری با بیان اینکه مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق، سبب تخریب شبکه توزیع می‌شوند، ادامه داد: شرکت توزیع نیز با ردیابی میزان مصرف منطقه به منطقه، این مراکز غیرقانونی را شناسایی و به مراجع قانونی معرفی می‌کند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار