یک سامانه برای نامزد‌های ششمین دوره شورا‌ها

داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌ها از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی گواهی عدم سوءپیشینه می‌توانند دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: داوطلبان از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس WWW.ADLIRAN.IR گواهی عدم سوءپیشینه می‌توانند دریافت کنند.

او با بیان اینکه ۸۷۶ مرکز نیز برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۸۰۰ مرکز، دفاتر پیشخوان دولت و ۷۶ دفتر هم ارائه کنندگان خدمات قضایی هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: زمان دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان شورای اسلامی شهر‌ها از بیستم آذر ماه و برای داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها نیز شانزدهم دی آغاز شد.

محمدی با بیان اینکه ارائه این گواهی برای نامزد‌های انتخابات الزامى است، ادامه داد: با توجه به اینکه گواهی عدم سوء پیشینه تا ۳ ماه اعتبار دارد، داوطلبین برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر صادر کننده گواهی دریافت آنرا به روز‌های منتهی به زمان ثبت نام موکول نکنند.

او گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور شروع نام نویسی برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه امسال به مدت ۷ روز خواهد بود.

مدیرکل سیاسی استانداری مازندران افزود: برخی اشخاص به دلیل مقام یا شغلی که دارند باید از سمت خود استعفا دهند که جزئیات آن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام شده است.

محمدی گفت: ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران همانند دوره گذشته بدون تغییر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار