توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در یزد از محل موقوفات

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان یزد گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در یزد از محل موقوفات تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مجید کرمی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی و حمایتی در قالب طرح‌های مختلف تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

او اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، همه نهاد‌ها برای پیشگیری و مقابله با این ویروس بسیج شدند و اقدامات قابل توجهی را انجام دادند که مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد نیز نقش مهمی در مقابله با این بیماری داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: از سوی کارگاه‌های مراکز افق امامزادگان بیش از یک میلیون ماسک و گان تولید و در اختیار جامعه سلامت و عموم مردم قرار گرفت.

او حفظ سلامتی مردم در برابر کرونا را اولویت اصلی دانست و ادامه داد: بیش از ۱۸۰۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده از محل اجرای نیات موقوفات در اختیار امامزادگان قرار داده شد و خادمان بقاع به همراه گروه جهادی اقدام به ضدعفونی کردن معابر عمومی کردند.

کرمی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه تمهیدات و اقدامات مهمی را برای تامین معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه اتخاذ کرده است، ادامه داد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی و حمایتی در قالب طرح‌های مختلف «دستان مهربانی»، «تبرکات مهدوی»، «ضیافت الهی»، «تبرکات علوی»، «شمیم حسینی»، «احسان ماندگار» و «راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» با ارزش بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در اختیار آسیب دیدگان کرونا قرار گرفت.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.