هفته یازدهم لیگ برتر؛

سپاهان اصفهان - پیکان تهران؛ جدال ۶ امتیازی در بالای جدول / آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان؛ ژنرال به دنبال بازگشت به صدر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار در روز جمعه ۲۶ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.  

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار در روز جمعه ۲۶ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.  

سپاهان اصفهان - پیکان تهران/ جمعه ۲۶ دی، ساعت ۱۵

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از این لحاظ می‌تواند بسیار حساس باشد که هر ۲ تیم در بالای جدول و همسایه هستند. شاگردان نوید کیا سخت شکست می‌خورند و بعد از برگزاری ۹ دیدار و کسب ۱۵ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارند. سپاهان تیم پر مهره‌ای است که در این فصل از رقابت‌ها می‌تواند خودش را در بالای جدول نگه دارد؛ اما هنوز دیدار‌های سختی مقابل تیم‌های استقلال، فولاد و صنعت نفت در پیش خواهد داشت. زردپوشان باید به مصاف پیکانی بروند که موفق شده است امتیازهای خوبی را جمع کند و بالاتر از سپاهان قرار دارد.

مس رفسنجان- ماشین سازی تبریز؛ جدال تیمی‌های انتهای جدولی/ نساجی مازندارن- صنعت نفت آبادان؛ تلاش برزیلی‌های ایران برای ماندن در بالای جدول

حضور تیم پیکان در بالای جدول لیگ چندان قابل پیش بینی نبود، اما حال اتفاق افتاده است و اگر تارتار بتواند این تیم را تا پایان مسابقات در همین مکان نگه دارد، قطعا کار بزرگی کرده است. پیکان با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی در مکان چهارم جدول لیگ قرار دارد و دیدار‌های سختی را نیز در پیش خواهد داشت.

سایپای تهران - ذوب‌آهن اصفهان/ جمعه ۲۶ دی، ساعت ۱۵

دیدار تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن به خاطر حضور ۲ تیم در انتهای جدول و فاصله‌ امتیاز کمی که با یکدیگر دارند، می‌تواند حساسیت‌ بالایی داشته باشد. تیم سایپا با هدایت ابراهیم صادقی فقط یک پیروزی مقابل نساجی کسب و با ۷ تساوی بیش از هر تیم دیگری امتیاز‌های یک بازی را تقسیم کرده است. این تیم با ۱۰ امتیاز در مکان دوازدهم لیگ قرار دارد.

مس رفسنجان- ماشین سازی تبریز؛ جدال تیمی‌های انتهای جدولی/ نساجی مازندارن- صنعت نفت آبادان؛ تلاش برزیلی‌های ایران برای ماندن در بالای جدول

تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا در تیمش، بهترین فرصت را دارد که خودش را از انتهای جدول جدا کند؛ اما شکست این تیم مقابل تراکتور در آخرین دیدار نشان از آن دارد که کار شاگردان رحمان رضایی در ادامه سخت خواهد بود. ذوب‌آهن تیمی است که تا همین چند سال قبل جزء نمایندگان ثابت ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و حتی تجربه حضور در فینال این مسابقات را نیز داشته است، اما حال روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد و جایگاهش برازنده نام این تیم نیست. گاندو‌های اصفهانی با کسب ۶ امتیاز از ۹ بازی در مکان پانزدهم جدول قرار دارند.

آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان/ جمعه ۲۶ دی، ساعت ۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم به عنوان یکی از تازه واردهای لیگ موفق شده است روند رو به جلویی را در این مسابقات ثبت کند و در مقابل استقلال در هفته دهم مسابقات بعد از ۶ هفته شکست خورد. شاگردان رسول خطیبی با این که مسابقات را چندان خوب آغاز نکردند، اما با ۲ پیروزی مقابل ماشین سازی و صنعت نفت آبادان و نباختن به تیم‌های دیگر خودشان را از انتهای جدول جدا کردند و حال با ۱۰ امتیاز از ۹ بازی در مکان یازدهم قرار دارند. نماینده شهر اراک در هفته یازدهم مقابل تیم یک دست امیر قلعه نویی کار سختی خواهد داشت.

مس رفسنجان- ماشین سازی تبریز؛ جدال تیمی‌های انتهای جدولی/ نساجی مازندارن- صنعت نفت آبادان؛ تلاش برزیلی‌های ایران برای ماندن در بالای جدول

گل‌گهر سیرجان بعد از این که ۴ هفته پیاپی صدرنشین لیگ بود، حال ۴ هفته است که پایین آمده و بعد از شکست مقابل استقلال تهران در مکان ششم جدول قرار گرفته است. قلعه نویی با کنار هم گذاشتن نام‌های آشنا و البته کمتر مورد توجه قرار گرفته، موفق شده است تیم یک دستی بسازد و و نتایج خوبی کسب کرده است. منشا مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال یکی از بهترین سال‌های فوتبالی اش را پشت سر می‌گذارد و بعد از برگزاری ۹ دیدار و به ثمر رساندن ۹ گل و دادن ۲ پاس گل، تاثیرگذار‌ترین بازیکن لیگ است. کسب امتیاز کامل مقابل نماینده اراک می‌تواند تیم گل‌گهر را در کورس بالای جدول نگه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار