مدیر کل کتابخانه های لرستان:

کتابخانه آیتی شهرستان بروجرد افتتاح شد

مدیر کل کتابخانه های لرستان گفت: کتابخانه استاد آیتی شهرستان بروجرد طی مراسمی امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های لرستان گفت: ساخت  پروژه  کتابخانه آیتی شهرستان بروجرد از سال ۸۵ آغاز شد که این پروژه تکمیل، تجهیز و امروز افتتاح گردید.

طهماسبی افزود: این کتابخانه با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۲۰۰ متر در سه طبقه احداث شده که چهار میلیارد تومان برای ساخت پروژه و ۸۰۰ میلیون تومان هم تجهیزات برای این کتابخانه هزینه شده است.

او با اشاره به این که ۱۱ پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد تصریح کرد: این تعداد کتابخانه با پیشرفت فیزیکی متفاوت در استان نیمه کاره است که تلاش می شود با تامین اعتبار تعدادی از این کتابخانه ها که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان سال به بهره برداری برسند.

مدیر کل کتابخانه های لرستان تصریح کرد: کتابخانه روستای دینارآباد بروجرد نیز تکمیل شده که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و هچنین کتابخانه شهید باهنر شهرستان بروجرد نیز تکمیل و تجهیزات مورد نیاز این کتابخانه تهیه شده که در صورت تحویل، تجهیز و به بهره برداری می رسد.

طهماسبی بیان کرد: برنامه ریزی و رایزنی ها برای تامین اعتبار مورد نیاز کتابخانه های نیمه کاره در حال انجام است که این کتابخانه ها تکمیل و در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.