۳ انبار از محتکران در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس ۳ انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و پیاز به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ا اظهار کرد: امسال در مجموع ۳ انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و پیاز به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان شناسایی و کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم با اداره صمت، جهاد کشاورزی در محل موردنظر حاضر شدند، افزود: در بازرسی از انبارها؛ ۱۵۰ تن پیاز، ۱۹ تن انواع مواد اولیه تولید سموم کشاورزی و ۱۷ هزار لیتر سموم کشاورزی تقلبی و انبار داروی احتکار شده را که به صورت غیر قانونی و فاقد مجوز نگهداری می‌شد، نیز کشف شدند.

بیشتر بخوانید

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ محتکر دستگیر و در این خصوص اقدامات قضایی انجام و پرونده قضایی تشکیل شد.

توحیدی به شهروندان توصیه کرد: افرادی که قصد حفظ و نگهداری هر نوع کالایی را دارند قبل از هر اقدامی حتما بایستی مجوز‌های لازم را اخذ و نوع و مقدار کالای مورد نظر را جهت نگهداری به اداره صمت اعلام کنند و در غیر اینصورت هر گونه نگهداری کالا احتکار محسوب و با متخلفان برابر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد ضمن قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.