کشف پیکر شهید اراکی پس از ۳۰ سال

پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی پس از ۳۰ سال در منطقه خانقین کشور عراق کشف شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی از شهدای هشت سال دفاع مقدس اراک پس از گذشت ۳۰ سال از شهادتش در منطقه عملیاتی خانقین کشورعراق کشف شد.

با این کشف سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله، حجت‌الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان مرکزی و جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید جعفر نوروزی در اراک همسر و فرزندان گرانقدر این شهید والامقام را از چشم انتظاری در آوردند.

پدر و مادر این شهید والامقام به رحمت خدا رفته اند و از این شهید والامقام یک فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

شهید والامقام جعفر نوروزی متولد ۴خرداد۱۳۴۷ شهر اراک بود که با شروع جنگ تحمیلی دبیرستان را رها کرد و داوطلب حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و بعد از چند بار مجروحیت سرانجام در سال ۱۳۶۹ به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

ایشان در سال ۶۷ در عملیات مرصاد به اسارت منافقین درآمد که توانست پس از تحمل شکنجه‌های فراوان ازحلقه اسارت فرار کند و سرانجام در اسفند ماه سال ۱۳۶۹ در عملیات درگیری با منافقان کوردل با عنوان عملیات نیمه شعبان در شهر خانقین عراق به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) کشف شد.

کشف پیکر شهید اراکی پس از ۳۰ سال

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
روحش شاد