زالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تالار‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در مناطق زرد بازند/ محدودیت تردد کماکان ادامه دارد

فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تداوم محدودیت های کرونایی با توجه به شرایط شیوع کرونا خبر داد.

علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استمرار محدودیت‌ها در تهران اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت تهران در حالت زرد است و مانند سابق محدودیت‌ها در این کلانشهر اعمال می‌شود. حضور کارمندان در ادارات باید یک سوم باشد و تمام آئین‌های مذهبی و مراسم تعطیل هستند.

او ادامه داد: دستورالعمل جدید و مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت کشور به زودی اعلام خواهد شد.

فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: در مناطق زرد مشاغل گروه‌های چهارم مشمول اعمال محدودیت می‌شوند و تالار‌ها در این طبقه بندی جز مشاغل گروه سوم قرار گرفته اند. تالار‌های پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تهران که جز مناطق زرد بوده در حال حاضر باز هستند.

او در خصوص محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱تا۴ بامداد گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا کماکان محدودیت‌های تردد بین ساعت‌های ۲۱ تا۴ صبح ادامه دارد و پلاک‌های فاقد مجوز تردد اگر در این محدوده ساعت در سطح شهر رفت و آمد داشته باشند مشمول جریمه‌های از پیش تعیین شده توسط نهاد‌های ذیربط خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار