شرکت نکردن در مراسم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب /وقتی بافت اجتماعی دردسر ساز می‌شود

فرماندار بهاباد گفت: الگوی همه ما رهبر معظم انقلاب هستند که بدلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسم های مختلف را در حسینیه حضرت امام خمینی بدون حضور مردم برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد گفت: در ارزیابی‌های رسمی انجام شده، مردم بهاباد بیشترین درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند و راهکار برخورد قهری نبوده است.

او افزود: وقتی خطرات کرونا و راه‌های پیشگیری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مردم به خوبی تبیین شود، تاثیر آن در مقابله با کرونا را خواهیم دید.

این مسئول ادامه داد: الگوی همه ما رهبر معظم انقلاب هستند که بدلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسمات مختلف را در حسینیه حضرت امام خمینی بدون حضور مردم برگزار کردند و می‌بایست به صورت عملی از ایشان تبعیت کرد، پس باید در این زمینه فرهنگسازی بیشتر صورت گیرد.

محمدمهدی خانی زاده، بیان داشت: در صورتیکه این فرهنگسازی صورت گیرد، رودربایستی‌ها کنار خواهد رفت و در صورت برگزاری مراسمی مردم خود در مراسمات شرکت نخواهند کرد.

فرماندار بهاباد تصریح کرد: بنده نیز در هیچ یک از مراسمات شرکت نکردم تا رفتار مسئولین در تبعیت محض از مقام معظم رهبری باشد.

خانی زاده با تأکید بر مشارکت جدی مردم برای مردم مقابله با کرونا افزود: بافت اجتماعی بهاباد و انجام حضوری صله رحم، زمینه ساز شیوع کرونا است.

فرماندار بهاباد سوگ خاموش و عزاداری نکردن برای درگذشتگان را یکی از چالش‌های خانواده‌ها عنوان نمود و خواستار اتخاذ راهکاری مناسب در این زمینه از جمله برای حضور در آرامستان شد.

خانی زاده به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا بیش از ۹۵ درصد در شهرستان بهاباد اجرا شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار