قول مسئولان شهری برای ساماندهی محوطه پیرامونی کتابخانه مرکزی

فرماندار یزد گفت: محوطه پیرامونی کتابخانه مرکزی با شرایط مطلوب و امکانات مدرن کتابخانه متناسب نیست

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد و محوطه پیرامونی آن گفت: محوطه پیرامونی کتابخانه مرکزی با شرایط مطلوب و امکانات مدرن کتابخانه متناسب نیست و لازم است دستگاه‌های مختلف همچون شهرداری و میراث فرهنگی در اسرع وقت نسبت به ساماندهی محوطه بیرونی اقدام کنند.

دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در جریان این بازدید از مسئولان، تسریع در روند ساماندهی فضا‌های اطراف کتابخانه را خواستار شدیم.

او افزود: از مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد نیز درخواست شد که پارکینگ مناسب برای استفاده اعضاء، همکاران و مراجعان کتابخانه را در دستور کار قرار دهند.

دوست فاطمی‌ها اظهار داشت: رئیس شورای شهر یزد و مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز با تأیید شرایط نامطلوب زمین‌های اطراف کتابخانه، قول پیگیری و رفع نابسامانی محوطه اطراف کتابخانه مرکزی را دادند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد تصریح کرد: در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت محوطه اطراف کتابخانه و ساماندهی آن صورت گرفت، مسئولان شهرستان ضمن تأکید بر حل مشکل پلاک‌های اطراف کتابخانه و ساماندهی و زیباسازی آن تا پیش از موعد افتتاح رسمی، راهکار‌های خود برای ساماندهی هرچه بهتر این بخش‌ها را ارائه کردند.

فرماندار یزد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهردار ناحیه تاریخی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری از کتابخانه مرکزی یزد و محوطه پیرامونی آن دیدن کردند و برای ساماندهی محوطه اطراف آن قول مساعد دادند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار