توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستا‌های ایذه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های ایذه با نصب و راه اندازی ۲ سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۴ سایت روستایی و جاده‌ای توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، سرویس‌های نوین در روستا‌ها و با هدف اصل مشتری مداری و کاهش اختلاف میان شهر‌ها و روستاها، شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های ایذه با نصب و راه اندازی ۲ سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۴ سایت روستایی و جاده‌ای توسعه و ارتقا یافت.

او افزود: این اقدام در ادامه پروژه فاز ۸ عملیات توسعه و ارتقا، طبق برنامه ریزی مدون با تلاش کارشناسان متخصص حوزه سیار منطقه خوزستان، سایت‌های پرسرعت جدید روستایی بردگپی و بلوطک با تکنولوژی ۲G, ۳G و ۴G نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده با بیان اینکه عملیات توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و استفاده بهینه شهروندان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت صورت گرفت، اظهار داشت: این عملیات با توجه به انجام کار‌های روزانه جامعه و برخی امور زندگی مبتنی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی به منظور جلب رضایتمندی مشترکان و کاهش اختلاف بین روستا‌ها و شهر‌ها انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی تکنولوژی ۳G و ۴G بر روی سایت‌های جاده‌ای و روستایی شبکوری، بیدزرد، ده حوض و ناشلیل، ضمن توسعه و ارتقا، به تکنولوژی اینترنت پرسرعت مجهز شد، بیان کرد: روستا‌های بردگپی، جاده کمربندی و قسمتی از شرق ایذه و روستا‌های کوهشور، بلوطک و قسمتی از جاده پیان، قسمت غربی شهر و محله جدید الاحداث ابوالفضل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با ارتقای تکنولوژی سایت‌های جاده ای_روستایی بیدزرد، شبکوری، ده حوض و ناشلیل، روستا‌های بیدزرد و قسمتی از جاده ایذه به اهواز و مجموعه روستا‌های ناشلیل یک و ۲ و ۳، ده حوض، ده ثریا، ده کهنه، ده شیخ، لؤلؤ، مهرنان سفلی و علیا، یگاوی و سرقلعه پوشش مطلوب شبکه‌ای همراه اول قرار گرفت و روستایئان ساکن این مناطق مانند شهر‌ها از نعمت اینترنت پرسرعت ۴G بهره‌ می‌برند.

براساس این گزارش؛ پروژه توسعه فاز ۸ در سطح استان خوزستان، بر اساس زمان بندی و با هدف گسترش، بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.