مربی تیم فوتبال نساجی:

کسب ۳ امتیاز برابر ماشین سازی اهمیت دارد/ قضاوت‌های خوب نصیب نساجی نشده اند

رضا حسن زاده درباره بازی تیم‌های فوتبال نساجی و ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن‌زاده،  مربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل  از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: امیدوارم به دور از هیاهو بازی خوبی با ماشین‌سازی انجام دهیم. کاری نداریم ماشین‌سازی کجای جدول است، برای ما کسب ۳ امتیاز اهمیت دارد. ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و با بازیکنان صحبت کردیم تا سرحال بودنشان در دیدار با صنعت نفت را در بازی فردا داشته باشند.

جایگاه نساجی در جدول، این نیست  

او افزود: اگر به ۲ بازی قبلی نساجی برابر پیکان و نفت آبادان برگردیم، نمی‌خواهم بگویم ما بدشانس بودیم، این ۲ تیم خوش شانس بودند که توپ‌هایمان گل نشدند. در بازی با فولاد هم توپ‌هایمان به خاطر هجمه‌هایی که وجود داشتند و بازیکنان تمرکز نداشتند،گل نشدند. این قول را می‌دهم که جایگاه نساجی این جای جدول نیست، این جدول برای نساجی ثبات نخواهد داشت و بالا می‌رویم. ما از فردا استارت می‌زنیم و امیدوارم بازیکنان بازی خوبی انجام دهند و چند پله بالا بیاییم. اگر این اتفاق رخ بدهد، شک نکنید در بازی‌های بعدی نیز می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره  این که این تیم بازی مالکانه انجام می‌دهد، اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت: بازی مالکانه ارائه می دهیم ، اما  شاید تاکتیکمان مثل بازی با صنعت نفت نباشد. برای ما ملاک بازی خوب است که بازیکنان این کار را می‌کنند. بازیکنان  از نظر روحی و  روانی آماده بازی هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.  

زحمت یک مربی با یک اشتباه داور از بین می رود 

حسن‌زاده در ارتباط با داوری‌ها بیان کرد: امیدوارم داور برای هر ۲ تیم خوب قضاوت کند، اما زحمت مربی با یک اشتباه سهوی داور از بین می‌رود. از داوران خواهش می‌کنم دقتشان را بیشتر کنند تا این حجم از اعتراض‌ها به وجود نیایند. قضاوت‌های خوب نصیب نساجی نشده اند.

او درباره محرومان  و مصدومان نساجی برای دیدار فردا گفت: محروم نداریم، اما ۳ بازیکن مصدوم هستند و از نام بردن آن‌ها معذور هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار