کنترل کرونا در هندیجان در گروی افزایش نظارت‌ها و اطلاع رسانی‌ها

معاون فرماندار هندیجان گفت: کنترل ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن با افزایش نظارت‌ها در اماکن عمومی و اطلاع رسانی شهروندان امکانپذیر است.

بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری شورای سلامت این شهرستان درخصوص بیماری کرونا ویروس گفت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز موارد ابتلا به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است.

او با تاکید بر افزایش نظارت‌های جدی در اماکن مستعد و شلوغ افزود: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، کانال‌ها و گروه‌های شهرستانی مردم را از وضعیت پرخطر کنونی آگاه کنند و با ارسال مطالب آموزشی آگاهی و حساسیت مردم در مورد این بیماری را افزایش دهند.

خضعلی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین راه‌های حل مشکلات شهرستان برای مقابله با کرونا را اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: تعامل و همکاری بین بخشی و از سوی ادارات و همچنین مردم نقش مهمی در کنترل ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از آن ایفا می‌کند.

معاون فرماندار هندیجان در ادامه به مشکلات آب و فاضلاب شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت شکستگی لوله‌های آب در سطح شهر، وخیم و بی سابقه است و باید شهرداری و آبفای شهری و روستایی با کمک و همکاری یکدیگر، ادوات و ماشین آلات مورد نیاز را بدون اتلاف وقت بکار گیرند تا مشکل رفع شده و رضایت شهروندان جلب شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.