برگزاری سلسله جلسات هماهنگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همگام با سراسر کشور، سلسله جلسات هماهنگی این طرح توسط سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،این جلسات با هدف آشنایی با روند اجرای طرح ملی و ارائه راهکاری بهبود با هماهنگی دبیرخانه طرح مستقر در جهاد دانشگاهی استان و با شرکت فعالان بخش‌های مختلف، پیشران‌ها، کارشناسان و متقاضیان اشتغال خانگی در مشاغل قالیبافی و بافت تابلوفرش و خیاطی برگزار می‌شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قالب تفاهم نامه مشترک بین معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کشور اجرایی می‌شود و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرما و ناظر بر اجرای طرح در استان و جهاد دانشگاهی مجری آن است.

در اجرای این برنامه ملی، متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط خانگی از قبیل خیاطی، قالیبافی، بافت تابلوفرش، رودوزی، تولید گلاب و عرقیجات گیاهی، تولید شیره انگور، مترجمی، ویرایشگری متون و ده‌ها شغل دارای قابلیت اجرایی در منازل ثبت نام کرده و جهاد دانشگاهی استان با راهبری طرح طی سه مرحله "شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و آموزش و اتصال به بازار" با همکاری پیشران‌های اشتغال استان نسبت به ایجاد اشتغال برای متقاضیان اقدام می‌کند.

 متقاضیان و افراد واجد شرایط می‌توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت اینترنتی www.inhb.ir در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.