نقاط کور پوشش اینترنت در تکاب به‌زودی رفع می‌شود

فرماندار تکاب گفت: به دستور ویژه استاندار آذربایجان‌غربی پوشش شبکه اینترنت در مناطق روستایی این شهرستان ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر ستوده‌فر فرماندار تکاب  روز پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب گفت: به‌زودی سیستم‌های USO و سه دکل "های‌وب" در این شهرستان نصب می‌شود که موجب پوشش تمام مناطق روستایی و رفع مشکل دسترسی روستاییان به اینترنت پرسرعت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام نقاط کور شبکه اینترنت در تکاب منطقه رفع می‌شود اظهار داشت: اعلام آموزش و پرورش این شهرستان مبنی بر حضور ۹۰ درصدی دانش آموزان در شبکه شاد، امری مطلوب است که با بهبود پوشش اینترنت در منطقه این میزان افزایش خواهدیافت.

فرماندار تکاب با قدردانی از تلاش‌های معلمان و کادر آموزشی مدارس در برگزاری مناسب و منسجم امتحانات و فعالیت آموزشی در فضای مجازی بیان کرد: مدیران و کادر آموزشی مدارس نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغ شده نظارت جدی داشته باشند.

ستوده‌فر ادامه داد: هم اینک ۶۳ کلاس درس در مناطق مختلف شهری و روستایی تکاب در حال احداث است که با وجود ۶۷۵ باب کلاس درس ۱۰ درصد مجموع کلاس‌های فعلی را شامل می‌شود که اقدام خوبی در راستای امر مدرسه سازی و توسعه فضا‌های آموزشی است.

وی با تاکید بر پیش‌بینی صحیح کاربری آموزشی زمین‌های انتخاب شده برای احداث مدارس گفت: در زمینه احداث مدرسه‌های جدید، حوزه جغرافیایی مدارس به درستی انتخاب و مدارس بر اساس نیاز‌های جمعیتی احداث شود.

فرماندار تکاب اضافه‌کرد: در فرآیند تعلیم و تربیت باید به مسئله پرورش هم‌پای آموزش نیز اهمیت داده شود چرا که توسعه پایدار جامعه نیازمند اصلاح و تقویت فرهنگ دینی و آموزشی است.

ستوده‌فر افزود: دانش آموزان باید در مدارس و آموزش‌های مجازی با مفاهیم دینی بیشتر آشنا شوند از این رو باید در آموزش ها، به خلاقیت در علم و دین توجه ویژه و موثری شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.