رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

تمهیدات پلیس راه انتظامی استان ایلام در روز‌های پایانی هفته

سرهنگ همتی زاده از تمهیدات ویژه پلیس در روز‌های پایانی هفته خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: ۲۵ تیم خودرویی در نقاط پرتصادف محور‌های مواصلاتی استان ایلام مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام می‌کنند.

او افزود: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان محترم نیز می‌بایست به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: از همشهریان محترم میخواهیم با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا در حال شیوع است و پایان نیافته از تردد و سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

سرهنگ همتی زاده عنوان کرد: شهروندان در صورت انجام سفر به نکات بهداشتی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

او در پایان یادآور شد:متاسفانه بیشتر تصادفات استان ایلام در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات و به علت سرعت و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که به همین منظور طرح ویژه ترافیکی توسط پلیس راه استان برای این ایام تنظیم و اجرا می‌شود و با رانندگانی که موجب بی نظمی در آمدو شد وسایل نقلیه و به خاطر انداختن جان سایر رانندگان و سرنشینان شوند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.