رونمایی بایدن از بسته ۱.۹ تریلیون دلاری خود برای مقابله با کرونا

جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا از بسته ۱.۹ تریلیون دلاری خود برای مقابله با کرونا رونمایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شب گذشته از بسته حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری خود برای مقابله با کرونا، توزیع واکسن و فراهم آوردن کمک‌های مالی به افراد رونمایی کرد.

جو بایدن در سخنرانی خود گفت: در طی این همه گیری، میلیون‌ها آمریکایی بدون آنکه اشتباهی از جانب آن‌ها باشد، کرامت و احترامی که با شغل و درآمد حاصل می‌شود را از دست دادند. گویی ما در میانه تاریک‌ترین زمستان این همه گیری هستیم؛ چرا که موارد ابتلا به کرونا، بستری در بیمارستان و موارد مرگ و میر رکورد زده و دردی واقعی اقتصاد را در بر گرفته است.

او در ادامه افزود: من می‌خواهم با شما در خصوص مسیرمان به سوی جلو صحبت کنم؛ یک طرح دو گامی برای نجات و بهبود؛ یک طرح دو مرحله‌ای برای ساخت پلی به سوی طرفی دیگر از بحرانی که ما با آن روبرو هستیم تا آمریکایی بهتر، قوی‌تر و ایمن‌تر بسازیم.

رئیس جمهور منتخب آمریکا سپس در ادامه افزود: امشب من می‌خواهم نخستین گام خود را برای نجات آمریکا رونمایی کنم. این کار سبب مقابله با این همه گیری خواهد شد و کمک‌های مالی مستقیمی را برای آمریکایی‌هایی که بیشترین نیاز را دارند، فراهم خواهد کرد.

بسته رونمایی شده بایدن شامل چک‌هایی به مبلغ ۱۴۰۰ دلار برای بیشتر آمریکایی‌ها شامل کودکان وبزرگسالان در این کشور خواهد بود که این مبلغ در کنار ۶۰۰ دلاری که ماه سپتامبر پرداخت آن به تصویب رسید، مبلغ دو هزار دلار کمکی را برای آمریکایی‌ها به همراه خواهد داشت.

روز گذشته شبکه خبری سی ان بی سی در گزارشی اعلام کرده بود انتظار می‌رود «جو بایدن»، رئیس جمهور منتخب آمریکا از بسته حمایتی خود در برابر بحران کرونا که دیر زمانی انتظار آن می‌رفت، رونمایی کند. سی ان بی سی همچنین به نقل از افراد آگاه اعلام کرد تیم انتقالی بایدن انتظار دارد تا حمایت دو حزب دموکرات و جمهوری خواه را برای این لایحه کنگره جذب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۹
دمتش گرم بااین رقم بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ دی ۱۳۹۹
واقعانکه عجب رقمی تعجب اور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
حالا حالا مانده تا به رفاه واسایش که حسن ر وحانی ریس جمهور برای ملت ایجاد کرده .ما این همه خوشبختی محال است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۲۶ دی ۱۳۹۹
عجب رقمی اوففففف
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۳ ۲۶ دی ۱۳۹۹
مسولین ماهم با منت
۴۰دلار قسطی از خودمون کم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
با پول کشور ما معادل ۵۰میلیون تومان دمش گرم
آخرین اخبار