پیگیری ویژه برای واگذاری اراضی به متقاضیان احداث مسکن ملی در زارچ

معاون عمرانی فرماندار یزد گفت: برای اختصاص زمین به طرح اقدام ملی مسکن در شهر زارچ با کمبود زمین مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد جواد آقایی معاون عمرانی فرماندار یزد گفت: از مجموع هشت هزار و ۷۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان یزد، چهار هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب کرده و مبالغی را پرداخت کردند.

او افزود: با کمبود اراضی ملی در زارچ مواجه هستیم و به راه و شهرسازی تکلیف شده تا پیگیری ویژه برای واگذاری اراضی به متقاضیان برای احداث مسکن ملی انجام دهد.

معاون عمرانی فرماندار یزد تصریح کرد: پیشنهاد دادند تا پهنه‌ای به محدوده شهر زارچ اضافه کنند، اما، چون زمان بر است برررسی ویژه تری انجام گرفت. بررسی زمین‌های این طرح در زارچ در ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می شود و اگر اراضی وجود داشته باشد، ۷۹ قطعه زمین به متقاضیان اختصاص می یابد.

آقایی درباره ارسال پیامک به این متقاضیان مبنی بر دریافت پول واریز شده، اظهار داشت: پیامک دریافت پول یک سوء برداشت است. اما متقاضیان مسکن برای اینکه حقی از آنها ضایع نشود، می‌توانند مبالغ را بردارند، اما امتیاز آنان همچنان پابرجاست و هر وقت اراضی از سوی راه و شهرسازی به بنیاد مسکن اختصاص یابد، می‌توانند بار دیگر افتتاح حساب کرده و پول را واریز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.