تاکید آلمان بر اجرای پروژه نورداستریم ۲ به رغم فشار‌های آمریکا

قانون گذاران آلمانی اعلام کردند به رغم فشار‌های آمریکا پروژه نورداستریم ۲ اجرا می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قانون گذاران احزاب مختلف سیاسی آلمان گفتند، خط لوله انتقال گاز نورد استریم ۲ علی رغم فشار‌های آمریکا اجرا خواهد شد.

توماس لوتزه، عضو بوندستاگ کمیته امور اقتصادی و انرژی حزب سوسیالیست دموکرات، هایکو هسنکمپر از حزب راستگرای آلترناتیو برای آلمان (AfD) اعلام کردند این پروژه از توجیه اقتصادی پیروی می‌کند.

لوتزه گفت: بنابراین من معتقدم که با وجود فشار آمریکا بر آلمان و شرکای اروپایی گازپروم، این پروژه با موفقیت به اتمام می‌رسد.

روز چهارشنبه دولت آمریکا به شرکت‌های اروپایی که روسیه را در ساخت پروژه نورد استریم ۲ همراهی می‌کنند در مورد تحریم هشدار داد.

عملیات لوله‌گذاری پروژه صادرات گاز روسیه موسوم به "نورد استریم ۲" به تازگی و بعد از یک سال وقفه به دلیل تهدید‌های تحریمی آمریکا دوباره رسماً از سر گرفته شده است.

حدود یک سال پیش کار ساخت پروژه گازی نورد استریم ۲ در دریای بالتیک و در نزدیکی جزیره برنهلم دانمارک به دلیل تهدید‌های تحریمی آمریکا متوقف شد. حالا ساخت این پروژه گازی دوباره رسماً از سر گرفته شده و ۹۳ درصد پیشرفت داشته است. این خط لوله پس از تکمیل شدن، سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی روسیه را به آلمان منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار