عربشاهی: گل محمدی نباید خط مش باشگاه پرسپولیس را تعیین کند/ حضور ایرانی ها در تیم های درجه سوم اروپا اشتباه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلافات بین گل محمدی و رسول پناه توضیحاتی را ارائه کرد.

عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  اینکه اولتیماتوم یحیی گل محمدی برای استعفای رسول پناه را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم زمانی که رسول پناه به عنوان سرپرست موقت و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود خیلی خوب کار کرد. البته رسول پناه اشتباهاتی داشت که برخی از دوستان با قصد و غرض فیلم مصاحبه با  او را پخش کردند. متاسفانه با اشتباهی که رسول پناه کرد وجهه خود را خراب کرد. البته رسول پناه توانست مقدار زیادی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند، اما متاسفانه  ۴، ۵ مدیربرنامه در زمان بستن قرارداد‌ها با بازیکنان در شروع فصل جدید حضور داشتند و مبالغ بالایی را درخواست می‌کردند. من از  هواداران پرسپولیس درخواست دارم که فریب نخورند چرا که رسول پناه برای پرسپولیس زحمت کشیده است.  

او خاطر نشان کرد: رسول پناه جلوی گل محمدی ایستادگی کرد و همین موضوع باعث شد که با یکدیگر اختلاف پیدا کنند. من حق را به گل‌محمدی نمی‌دهم و از رسول پناه دفاع می‌کنم، چون او باید باشگاه را مدیریت می‌کرد و سرمربی نباید خط مش باشگاه را تعیین کند.  

عربشاهی: گل محمدی نباید خط مش باشگاه پرسپولیس را تعیین کند/ حضور ایرانی ها در تیم های درجه سوم اروپا اشتباه است

گل محمدی نباید برای باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات علی نژاد مبنی بر اینکه گل‌محمدی در حیطه وظایف خود عمل کند، گفت: من با علی نژاد موافق هستم و هر کسی باید در حیطه وظایف خود عمل کرده  و نباید سرمربی تیم برای باشگاه تعیین تکلیف کند. به نظرم وظیفه گل محمدی این است که به تیم خود سروسامان بدهد و کار سرمربیگری با مدیریت باشگاه فرق می‌کند. تعدادی از مدیر برنامه‌ها در صفحات اجتماعی به صورت خطی عمل می‌کنند و  به رسول پناه بی احترامی می‌کنند.

رسول پناه خط مش سالم و درستی دارد 

او تصریح کرد: من دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپولیس نیستم و ۱۴ سال در این تیم بازی کردم و عاشق پرسپولیس هستم. هواداران نگران نباشند و وظیفه گل محمدی هدایت تیم پرسپولیس است و او نباید برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خط مش تعیین کرده و در مسائل مدیریتی دخالت کند.  رسول پناه خط مش سالمی داشته است و جلوی برخی از مسائل را گرفته است به همین علت بعضی‌ها نگران شدند. 

علیپور باید در  تیم خوب اروپایی بازی کند 

 عربشاهی  درباره حضور لژیونر‌ها در اروپا و عملکرد آن‌ها را چطور دیده است، اظهار کرد: به نظرم  باید  بازیکنانی  به اروپا بروند که جزو بهترین‌ها در همه زمینه‌ها باشند. همچنین حضور فوتبالیست‌های ایرانی در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپا اشتباه محض است. من به علیپور گفتم که به تیم خوب اروپایی برود در غیر این صورت در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپایی بازی نکند بهتر است.

لژیونرها باید فوتبال ایران را به کشورهای درجه یک اروپا نشان بدهند 

او ادامه داد: علاوه بر این به علپیور گوشزد کردم که اگر قصدش این است که در اروپا فوتبال بازی کند بهتر است به یکی از تیم‌های مطرح خارجی بپیوندد و  بازی کردن در تیم‌های ایرانی و عربی بهتر از حضور در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپا است. بازیکنان شاخص ایرانی باید در اروپا بازی کنند و نباید فوتبالیست‌ها در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپایی  حضور یابند. ناگفته نماند ۲، ۳ بازیکن ما در لیگ بلژیک خوب فوتبال بازی می‌کنند و بازیکنانی همانند قلی‌زاده، سردار آزمون و طارمی توانایی خود را در اروپا نشان دادند. بازیکنان ما برای حضور در اروپا باید هدف داشته باشند و به دنبال پیشرفت فوتبال خود باشند و روز به روز بهتر بازی کنند تا بتوانند فوتبال ایران را به کشور‌های درجه یک اروپا نشان بدهند.  

بیرانوند استحقاق حضور در تیم های درجه یک اروپایی را دارد 

عربشاهی درباره اینکه بیرانوند در لیست فروش قرار گرفته است، گفت: من فکر می‌کنم مسئله حاشیه‌ای برای بیرانوند به وجود آمده است، چون زمانی که او درون دروازه تیم آنتورپ بلژیک قرار می‌گیرد خیلی خوب دروازه بانی می‌کند و نشان داده است که دروازه بان سطح بالایی است. به نظرم بیرانوند می‌تواند در تیم‌های درجه یک اروپایی هم دروازه بانی کند، چون استحقاقش را دارد و از فیزیک  و شجاعت خوبی برخوردار است. اگر بیرانوند تلاش بیشتری کند در آن صورت می‌تواند در تیم‌های درجه یک اروپایی بازی کند و او چیزی کمتر از بقیه دروازه بانان مطرح ندارد و توانایی اش بیشتر هم است.  

بازیکنان شاغل در اروپا باید به خودباوری برسند  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه کدامیک از لژیونر‌های پرسپولیسی در تیم خود موفق هستند، بیان کرد: من فکر می‌کنم لژیونر‌های پرسپولیسی خودشان را باور ندارند که در تیم اروپایی بازی می‌کنند. بازیکنان شاغل در اروپا باید مطمئن شوند که چیزی کمتر از فوتبالیست‌های اروپایی یا آمریکای لاتین ندارند. بازیکنان  تیم ملی فوتبال کشورمان  برابر اسپانیا در ۲۰ دقیقه پایانی بازی خودشان را باور کردند و وحید امیری لایی به پیکه  زد  و توپ را سانتر کرد که طارمی در صورتی که دقت می‌کرد در نهایت می‌توانست با ضربه سر گل بزند. معتقدم بازیکنان شاغل در اروپا باید به خودباوری برسند که چیزی از اروپایی‌ها کم ندارد و حتی توانایی شان بالاتر هم است. فوتبالیست‌های ایرانی باهوش‌تر از اروپایی‌ها هستند و آن‌ها فقط از لحاظ بدنی باید خودشان را با تمرینات اروپایی‌ها وفق بدهند تا به سطح آمادگی خارجی‌ها برسند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار