هزار و ۴۳۵ نفر در استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند

 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۴۳۵ نفر در استان کرمانشاه بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه بلحاظ کرونا اعلام شد و بر این اساس شهرستان‌های استان در دو وضعیت زرد و آبی قرار گرفتند.

او با اعلام اینکه خوشبختانه شهرستان قرمز و نارنجی در سطح استان نداریم، افزود: ۹ شهرستان استان در وضعیت آبی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

محمدی شهرستان‌های با وضعیت آبی (کم‌خطر) را شامل شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، روانسر، هرسین، صحنه و کنگاور و شهرستان‌های با وضعیت زرد (خطر متوسط) را شامل شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود و سنقر و کلیایی اعلام کرد.

او از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه ندهند دوباره شاهد اوج گرفتن کرونا در استان باشیم.

 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهگفت: از ابتدای دی ماه تا کنون ۸ روز بدون مرگ کرونایی در استان ثبت شده است.

مهدی محمدی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۴۳۵ نفر در استان کرمانشاه بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده اند.

او  با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۲ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند، بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۵۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا در درمانگاه‌های استان بستری و ۵۰ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.

محمدی یادآور شد: همچنین در این مدت ۹ بیمار بستری و ۳۲ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.