امام جمعه موقت همدان؛

دولتمردان بجای وعده و وعید دادن به مردم، عمل کنند

امام جمعه موقت همدان نظارت بر مسائل معیشت و بازار را مسئله‌ای مهم در شرایط فعلی اقتصادی دانست و گفت: دولتمردان بجای وعده و وعید دادن به مردم، عمل کنند

دولتمردان بجای وعده و وعید دادن به مردم، عمل کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله  موسوی اصفهانی، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با ابراز تأسف از نبود نظارت بر مسائل معیشت و بازار اظهار داشت: اگر نظارت کافی انجام نشود هر کسی هر قیمتی بخواهد در بین مردم ارائه می‌کند و کسی هم چیزی نمی‌گوید.

موسوی اصفهانی ادامه داد: درست است که قیمت‌ها باید در تهران اصلاح شود، اما در هر استانی هم باید مسئولان آن استان و مسئولان اقتصادی و نظارت بر معیشت مردم به داد این مردم برسند و مشکلاتی که از نظر کسب و کار در مسئله کرونا دارند را رسیدگی و توجه کنند.

او در ادامه با اعلام حمایت ۱۰۰ درصدی و قدردانی از اقدام مجلس انقلابی در موضوع برجام تاکید کرد: دولت باید عکس العمل نشان می‌داد و حتما باید این مصوبه را اجرا کنند، زیرا که آن‌ها به تعهدات خود تا آخر این دولت و دولت بعدی عمل خواهند کرد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نتیجه توافق برجام برداشتن تحریم‌ها بود، یادآور شد: اینکه تمام مسائل را حتی آب خوردن را به برجام گره زدید و اعلام کردید که خزانه کشور خالی است عملا دست دشمن را برای اعمال فشار حداکثری به کشور بازگشودید.

او ابراز داشت: اگر چه مردم ما با درایتی که داشته و دارند، می‌دانند که حساب برخی دولتمردان از حساب اسلام و رهبری و سیاست‌های رهبری انقلاب و امام راحل جداست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.