سخنان رهبر معظم انقلاب طراحی رسانه‌ای دشمنان را بهم ریخت

امام جمعه رستاق گفت: رهبر معظم انقلاب با طرح راهبردی اولویت خنثی سازی تحریم‌ها، طراحی امپراطوری رسانه‌ای و پیاده نظام آمریکا را بر هم ریخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با اشاره به آیه ۳۵ سوره مبارکه نور گفت: بنابر روایات منظور از " مشکات " و " کوکب دری" در آیه مذکور حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها است و برخی روایات" لیله القدر" در سوره مبارکه قدر را حضرت زهرا سلام الله علی‌ها دانسته اند.

او افزود: امام جعفر صادق علیه السلام می‌فرمایند: هر کس فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها را آنگونه که حقش است بشناسد، شب قدر را درک کرده است فاطمه را به این جهت فاطمه نامیده شد، زیرا خلائق از شناخت او عاجزند.

خطیب جمعه رستاق در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با طرح راهبردی اولویت خنثی سازی تحریم‌ها بر رفع تحریم، در واقع طراحی امپراطوری رسانه‌ای و پیاده نظام آن‌ها را بر هم ریخت.

امام جمعه رستاق تصریح کرد: ما باید بدانیم خنثی سازی تحریم‌ها به دست خود ماست و رفع تحریم به دست دشمن است و بازگشت آمریکا به برجام اگر بدون رفع تمام تحریم‌ها باشد هیچ نفعی به حال ما ندارد و حتی به فرمایش مقام معظم رهبری به ضرر ما هم خواهد بود.

حجه الاسلام دلاوری ادامه داد: در مساله خنثی سازی تحریم ما به جای منطق بفروشیم یا بخریم با منطق می‌سازیم جلو می‌رویم و به عنوان مثال به جای خرید اسلحه، شروع به ساخت اسلحه نمودیم و در حال حاضر از لحاظ دفاعی در جهان مطرح هستیم و یا به جای فروش نفت که بودجه کشور به آن وابسته است اگر با منطق خنثی سازی و شعار می‌سازیم پیش برویم نتیجه آن خودکفایی در بنزین است که جوانان ما به آن دست پیدا کردند.

امام جمعه رستاق گفت: رهبر معظم انقلاب ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را به کشور ممنوع کردند و در واقع این یک حکم حکومتی است.
او اظهار داشت: جای تعجب است که برخی این مساله را متوجه نیستند که چرا آمریکا اصرار به فروش واکسن به ایران اسلامی دارد، باید سوال کرد اگر آن‌ها به فکر سلامت ما هستند چرا از ورود واکسن آنفولانزا به کشور ما جلوگیری می‌کنند و چرا در ورود ماسک به کشور ما کارشکنی‌های فراوانی کردند.

امام جمعه رستاق همچنین به آشتی عربستان با قطر اشاره‌ای کرد و گفت: این موضوع برخلاف تبلیغات عربستان، نشان دهنده شکست آل سعود است و آل سعود با رفتن ترامپ و نیز شکست در جنگ یمن، به این نتیجه رسیده است که باید رابطه خود را با قطر ترمیم کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار