افتتاح کارگاه ساخت پنجره های سرداب مقدس امام زمان (عج ) در زرندیه

کارگاه ساخت پنجره های سرداب مقدس امام زمان (عج ) در زرندیه با حضور مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارگاه ساخت پنجره های سرداب مقدس امام زمان (عج ) در سامرا با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، امام جمعه مامونیه ، امام جمعه پرندک. فرماندار و جمعی از روحانیون، خانواده معظم شهدا و خیرین و خادمان و شخصیت های فرهنگی و مذهبی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه در جوار امامزاده سید منصور(ع) مامونیه افتتاح شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرندیه در این آیین که با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد، گزارش مختصری از روند اجرای این طرح ارائه کرد و گفت: کارگاه ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج ) در سامرا به همت مردم متدین شهرستان زرندیه فعالیت خود را ادامه می دهد و در ایام فاطمیه برای بازدید شهروندان عزیر بصورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی مهیا شده است و این پروژه مقدس، افتخار بزرگی برای مردم این شهرستان به شمار می رود.

مظفر صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز در این مراسم گفت:مردم ولایتمدار استان مرکزی و نیز شهرستان زرندیه همواره در کار بازسازی و توسعه حرم ها مشارکت فعال داشته اند.

صفریان افزود: با افتتاح مجدد و تجهیز این کارگاه ، تداوم بخشی از خاتم کاری و قلم کاری انجام می شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال فرایند ساخت این پروژه مبارک، تکمیل شده و آماده انتقال و نصب در سرداب مقدس شود .

او ادامه داد: بازسازی عتبات عالیات، یادگار مقدس سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از آرزوهای سردار دلها، ساخت خانه پدری امام زمان(عج ) در سامرا بوده که ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمام (عج) به عنوان تحقق بخشی از این آرزوی شهید است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه مامونیه نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، گفت : کمک به بازسازی عتبات عالیات نعمتی است از طرف خداوند که به مردم شریف شهرستان زرندیه اعطا شده است و همه باید شکرگزار این نعمت باشیم.

افتتاح کارگاه ساخت پنجره های سرداب مقدس امام زمان (عج ) در زرندیه

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.