محبت‌ خانی خبرداد؛

۱۴۳ محیط‌بان در راستای حفاظت از محیط زیست کشور شهید شدند

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور از شهادت ۱۴۳ محیط‌بان در راستای حفاظت از منابع طبیعی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمشید محبت‌ خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور  روز جمعه در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان در سنندج اظهار کرد: محیط‌بانان پاسداران آب، خاک و هوا برای همه جانداران هستند و این فلسفه وجودی سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: با بسیج همه امکانات برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات محیط‌بانان و خانواده‌های آنان تلاش می‌کنیم و ظرفیت‌های موجود را به کار خواهیم گرفت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه سخنان خود اظهار کرد: محیط زیست به هیچ وجه مانع توسعه نیست بلکه از توسعه سبز که در بلندمدت باعث آسیب رساندن به جانداران نشود حمایت خواهد کرد.

محبت‌خانی افزود: در راستای حفاظت از محیط زیست کشور تاکنون ۱۴۳ محیط‌بان جان خود را فدا کرده‌اند و این رشادت‌ها با ایثار و با فداکاری محیط‌بانان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی جامعه ما مدیون خون شهداست و همه ما در مقابل خانواده شهدا تکلیف حمایت از آنها را بر عهده داریم و باید به آن عمل کنیم.

محبت‌خانی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثرتر از اقدامات سلبی است و با تقویت رویکرد اجتماعی و فرهنگی می‌توان ۸۰ میلیون محیط‌بان در کشور داشته باشیم.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
آخه این محیط بانان محترم خودشان همانانی هستند که گهگاهی هم خودشان و هم بستگانشان وهم سفارش شده ها از این شکار ها می زنن و کباب میکنن!!!!
خوب بذارن بقیه هم از این نعمت خداداده و از این سفره طبیعت استفاده کنن.
چرا باید تو کشور ما همه چیز انحصاری باشه ؟ مگه بقیه بنده خدا نیستن؟؟؟
آخرین اخبار