نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه انتخابی دو صحرانوردی بانوان در لرستان

نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان لرستان گفت: مسابقه انتخابی دو صحرانوردی استان در رده نوجوانان و جوانان بانوان روز جمعه در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مژده شرفی نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان لرستان گفت : مسابقات انتخابی دو و میدانی با حضور ۳۰ ورزشکار از تمامی شهرستان‌های استان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که نفرات برتر هر رده سنی به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد.

شرفی ادامه داد: در این مسابقه رده سنی نوجوانان مسافت چهار کیلومتر و رده سنی جوانان مسافت ۶ کیلومتر را طی کردند که در پایان در رده نوجوانان یلدا کلهر از بروجرد اول شد و فاطمه خورشیدوند از دورود و نرگس بهروزی از خرم‌آباد دوم و سوم شدند.

نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان لرستان بیان کرد: در رده جوانان حدیث علیدادی و بیدخت رضایی از الیگودرز و مهسا کرمی از نورآباد اول تا سوم شدند.

شرفی ادامه داد: برگزاری مسابقات انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور بود که مسابقات کشوری ۱۶ بهمن ماه سال جاری به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: بعد از تشکیل کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم دو صحرانوردی استان دعوت خواهند شد و آماده مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار