مشکل قطعی تلفن روستای چغاسرخک حل می‌شود

مسئول مخابرات حوزه دره نی و چغاسرخک گفت: پس از سرقت‌های متعدد کابل‌های هوایی مخابرات و قطع شدن تلفن اهالی روستای چغاسرخک، بسیاری از اهالی خواستار رسیدگی و حل دائمی این مشکل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مشکل قطعی تلفن روستای چغاسرخک حل می‌شودعادل زاده مسئول مخابرات حوزه دره نی و چغاسرخک گفت: پس از سرقت‌های متعدد کابل‌های هوایی مخابرات و قطع شدن تلفن اهالی روستای چغاسرخک، بسیاری از اهالی خواستار رسیدگی و حل دائمی این مشکل شدند و مشکل قطعی تلفن روستا‌ها حل می‌شود.

او بیان داشت:  باتوجه به اینکه بسیاری از اهالی این روستا از اینترنت ADSL استفاده می‌کنند و شرایط کرونایی کشور که فضای تحصیل را به سمت و سوی مجازی و برنامه شاد برده است، این مشکل بیش از پیش اهالی را نگران کرده بود.

عادل زاده افزود: سرانجام با پیگیری و مساعدت نوروزی رئیس مخابرات باغملک، پروژه انتقال کابل زیرزمینی از امروز شروع به کار کرد و این پروژه به طول یک کیلومتر است که با پیگیری‌های مسئولان از امروز شروع شده و ان شاءالله در کمترین زمان شاهد بهره برداری خواهیم بود.

 مسئول مخابرات حوزه دره نی و چغاسرخک ادامه داد: از مدیریت مخابرات شهرستان باغملک تشکر می‌کنم که همراهی لازم را جهت اجرای این پروژه داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.