یادداشت میهمان؛

مراقب پسرک لبوفروش باشید

«مراقب پسرک لبو فروش باشید» عنوان یادداشت محمدمیرکیانی از نویسندگان کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب محمدمیرکیانی، نویسنده کودک و نوجوان یادداشت خود را با عنون «مراقب پسرک لبو فروش باشید» در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار داده است دراینجا یادداشت این نویسنده کودک و نوجوان را بخوانید:

«مراقب " پسرک لبو فروش باشید! "


این روز‌های آخر زندگی سیاسی ترامپ، مشاوران رییس جمهور و وزارت خزانه داری آمریکا پی در پی در تلاش برای تحریم‌های تازه علیه ایران هستند. در این میان مهم نیست که آن چه موضوع تحریم شده، چه هست و چه تآثیری بر ایران دارد، بنابراین بعید نیست اعلام کنند پسرک لبو فروش را تحریم کنید! به این دلیل که ممکن است همین پسرک نقش به سزایی در اقتصاد ایران داشته باشد! هرچند که پسرک لبو فروش نام کتابی مربوط به شش دهه‌ی پیش است که روزگار رونق فرهنگی کم رنگ شده، ولی به هرحال از نظر ترامپ و دستیارانش ممکن است پسر لبو فروش صاحب یک شرکت بزرگ باشد که به بهانه‌ی لبو فروشی مدیر عامل آن قصد دور زدن تحریم‌ها را داشته باشد!

البته مشاغل آزاد و فروشندگان ارجمند‌ی که باکسب روزی حلال چشم و چراغ محله‌های قدیمی اند، در خاطره‌ها و قلب ما جادارند، ولی بدون تردید آقای ترامپ اگر دستش می‌رسید، دستور تحریم لبو فروش‌ها و باقلا فروش‌ها و... راهم می‌داد...

این شد مایه نگرانی یکی از دوستان من که دیروز در یک تماس تلفنی با نگرانی گفت: «مراقب پسرک لبو فروش باشید! روزگار رونق فرهنگی آن کم رنگ شده.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار