خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های آذربایجان‌شرقی ترخیص می‌شوند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: خودرو‌های رسوبی بیش از یک سال در پارکینگ‌های آذربایجان شرقی ترخیص می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه بررسی وسایل نقلیه رسوبی در استان ضمن تاکید بر لزوم ترخیص حداکثری وسایل نقلیه رسوبی از تشکیل کارگروه ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی و اقدام عاجل در جهت ترخیص حداکثری این خودرو‌ها خبر داد.

او گفت: شرایط پارکینگ‌هایی که خودرو‌های توقیفی در آن‌ها متوقف شده‌اند توسط کارگروه مذکور بررسی خواهد شد و اگر از توقیف خودرویی بیش از یک سال سپری شده باشد، نسبت به ترخیص آن اقدام خواهد شد.

در این نشست مقرر شد برای پیشگیری از تعویض قطعات وسایل نقلیه توقیفی، باز کردن قطعات از روی آن‌ها و جلوگیری از سو استفاده افراد و صاحبان وسایل نقلیه و تبانی برای بردن اجناس و کالا‌های جاسازی شده، نسبت به جمع آوری و هدایت تمامی خودرو‌های توقیفی به پارکینگ ستاد مبارزه با مواد مخدر استان واقع در تبریز و تعهد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر انتقال خودرو از محل کلانتری‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت اقدام شود.

همچنین مقرر شد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی آذربایجان شرقی لیست دقیق وسایل نقلیه‌ای را که بیش از یک سال در پارکینگ‌های تحت اختیار آن‌ها متوقف شده و تاکنون نسبت به آن‌ها تعیین تکلیف نشده است، جهت بررسی علت عدم ترخیص آن‌ها به قید تسریع ظرف یک هفته به کارگروه ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی اعلام کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.