جوانان صاحبان ایده به توسعه شهرستان ایرانشهر کمک کنند

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: جوانان و صاحبان ایده به توسعه این شهرستان کمک کنند و ما با تمام وجود از آنان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانی سرپرست فرمانداری ایرانشهر در نشست با جوانان ایرانشهر از این شهرستان به عنوان یکی از جوانترین شهر‌های کشور نام‌برد و اظهارداشت: جوانان موتور متحرک و سرمایه‌های هر جامعه هستند.

او پویایی، تلاش، تحرک، ریسک پذیری و همت والا را از ویژگی‌های جوانان عنوان کرد و افزود: هر جای کشور جوانان حضور پیدا کرده‌اند، موفقیت، امید و سربلندی حاصل آن بوده است.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر تصریح کرد: در هر جامعه‌ای که جوانان وارد شوند چه در عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی و هنری همه این عرصه‌ها به صورت جوشان به سمت بالندگی پیش می‌رود.

او بیان کرد: همه مقید این باشیم که مبنای گفتمان، صحبت‌ها، نقدها، طرح‌ها و نظراتمان خرد ورزی، منطق عقلانیت، ضابطه، با قانون و بر محور همکاری با هم برای هم باشد.

شعبانی گفت: اگر رویکردمان تمامیت خواهی و انگیزه‌های فردی باشد مطمئنا در کوتاه مدت بیشتر دوام ندارد و خاموش می‌شود.

او افزود: قهر و تند مزاجی، بی اخلاقی و رها کردن و بی‌انگیزه زندگی و دلسردی را باید کنار گذاشت و با جدیت و پشتکار به سمت توسعه منطقه حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر به اهمیت موضوع گفتمان‌سازی اشاره کرد و اظهارداشت: گفتمان سازی خیلی مهم است که ما بدانیم از ایرانشهر چه می‌خواهیم باید در این شهرستان گفتمان سازی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار