۱۶۵ جواز تاسیس صنعتی صادر شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۶۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در ۹ ماهه امسال صادر شده است.

۱۶۵ فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر با اشاره به صدور ۱۶۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در ۹ ماهه امسال بیان کرد: این میزان جواز صادر شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد ۴۰ درصد، پیش‌بینی سرمایه ۱۱۰ درصد و اشتغال ۱۰۵ درصد رشد دارد.

او با بیان اینکه با صدور این میزان جواز تاسیس، برای ساخت این واحد‌های تولیدی یک‌هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود گفت: در این راستا ۵ هزار فرصت شغلی در اجرای ۱۶۵ واحد صنعتی در استان بوشهر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پیشرفت بالای ۶۰ درصدی ۱۳ درصد پروژه‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: تا پایان آذر ۵۸۹ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰ هزار نفر در استان بوشهر صادر شده که بیش از ۱۳ درصد این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.


بیشتر بخوانید

۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شد


حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اقدامات جهش تولید افزود: اعطای تسهیلات برای تکمیل طرح‌های صنعتی با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق محروم و کم برخوردار در استان از جمله اولویت‌های مهم این سازمان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.