کمربند ایمنی ناجی راننده در اتوبان لغزنده شد

بستن کمربند ایمنی جان راننده و سرنشینان خودرویی که در یک اتوبان لغزنده منحرف و واژگون شد را نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده لحظه وحشتناک انحراف یک خودرو در یکی از اتوبان‌های شلوغ آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز سه شنبه در یکی از مناطق شهری ایالت «نبرسکا» رخ داد این خودرو پس از انحراف به سمت راست جاده وارد کانال آب شد و سپس واژگون گردید.

در این ویدئو که توسط دوربین گشت پلیس تهیه شده مشاهده می‌شود که خودروی مقابل ناگهان به سمت چپ و راست جاده منحرف شده و در آخرین لحظه با خروج از اتوبان وارد یک کانال آب می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد خودروی مورد نظر پس از عبور از کانال آب واژگون می‌شود.


بیشتر بخوانید


گشت پلیس محلی در ایالت نبرسکا با انتشار این ویدئو در فضای مجازی از رانندگان خواست ضمن رانندگی با احتیاط، حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند. مرکز پلیس نبرسکا در توضیح ویدئوی منتشر شده نوشت: "حتی کوچکترین لغزندگی، می‌تواند منجر به یک حادثه وحشتناک شود. در این حادثه راننده و سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کرده بودند و به طرزی معجزه آسا هیچ یک دچار مصدومیت نشدند."

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. یکی از کاربران نوشت: "وقتی ویدئو را چند بار دیدم دچار وحشت شدم. واقعا در آن لحظه که دیگر خودرو از کنترل خارج شده است، تنها یک چیز می‌تواند مانع مرگ فرد شود، کمربند ایمنی."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
بستن كمربند = دور كردن عزراييل
Pakistan
ASM
۲۳:۴۱ ۲۷ دی ۱۳۹۹
چه قدر عملکرد پلیس دیر بود تا وایستاد عقب رفت پیاده شد اگه سر نشینای ماشین چپ کرده با کمربند هم آسیب میدیدن با وانکش دیرهنگام جراحت شون نزدیک به مرگ بود
آخرین اخبار