اجرای پروژه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق دشت آزادگان

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: پروژه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه‌های عمرانی و توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در مناطق شهری و روستایی با تامین اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

او افزود: اعتبار مذکور برای پروژه‌های برق مسیر الله اکبر و رینگ کردن مسیر برق این دهستان به شهرستان که پیش از این صرفا فقط از طریق برق حمیدیه تامین می‌شد، اصلاح شبکه برق روستا‌های مسیر آلبوعفری و حجیه، اصلاح شبکه و برق مسیر بردیه تا پل سابله هزینه شده است.

عوده زاده با بیان اینکه ۲ پروژه مهم ملی و استانی که از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در حال پیگیری است، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل؛ پروژه ملی روشنایی مسیر طریق الحسین از اهواز تا مرز چذابه به طول تقریبی ۱۲۰ کیلومتر بوده که به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهرستان، طرح اولیه آن تقدیم رئیس مجلس در سفر اخیر به استان خوزستان شد.

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: پروژه استانی نیز شامل تامین اعتبار جاده کمربندی سوسنگرد به طول ۵ کیلومتر بوده که از طریق سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.