رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد:

رانندگان از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های مهاباد خودداری کنند

خادمی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از دوشنبه ۲۹ دی بهتر است رانندگان از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های این شهرستان پرهیز کنند.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به پیش بینی اداره هواشناسی مهاباد سامانه بارشی جدید از دوشنبه ۲۹ دی وارد این شهرستان می‌شود، به همین دلیل بهتر است رانندگان از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی این شهرستان پرهیز کنند در غیر اینصورت باید به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

خادمی افزود: بر اساس نقشه‌های این سامانه بارشی تا یک شنبه ۵ بهمن در منطقه فعالیت دارد.

او ادامه داد: ورود این سامانه بارشی به منطقه موجب اختلال در سفر‌های برون‌شهری، کاهش دید در مناطق کوهستانی، لغزندگی و یخ‌زدگی جاده‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد تصریح کرد:  هم اکنون دید افقی در گردنه "قره‌بلاغ" در محور مهاباد-بوکان به طول چهار کیلومتر و در گردنه "جواله‌ره‌شان" و "زمزیران" در محور مهاباد-سردشت به طول هفت کیلومتر، کمتر از ۳۰ متر کاهش یافته است.

خادمی اضافه کرد: مه غلیظ دید افقی را در کمربندی دارلک مهاباد و در محور مهاباد- میاندوآب را نیز به کمتر از ۱۰۰ متر کاهش داده و رانندگان هنگام تردد باید با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان حرکت کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.