اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی بهمن ۹۹

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی بهمن ماه در روز یکم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و شویه نامه‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع بیماری کرونا، اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه در همه مقاطع تحصیلی، راس ساعت ۶ صبح روز چهار شنبه یکم بهمن ماه در دو نقطه از استان انجام خواهد شد.

او افزود: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار و بابلسر از پارک شهیدزارع شهرستان ساری واقع در کیلومتر ۲ جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

سردهنگ بریمانی گفت: مشمولان ساکن شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر می‌بایستی برای اعزام به مراکز آموزشی به مجتمع نفریحی سیترا (پلاژحسینی) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: اعزام مشمولان مراکز آموزش داخل استان خود معرف و بصورت حضوری است و همه مشمولانی که مرکز آموزش آن‌ها داخل استان ثبت شده لازم است در موعد مقرر بصورت انفرادی به مراکز آموزشی تعین شده مراجعه کنند و نیازی به حضورآنان در محل‌های اعزام استان نمی‌باشد.

او افزود: مشمولان لازم است قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی را رعایت کرده و وسایل شخصی و بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده بهمراه داشته باشند.

سرهنگ بریمانی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا حضور و استقرار خانواده مشمولان در محل اعزام ممنوع است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان این که مدت آموزش رزم مقدماتی در مراکز آموزش چهار هفته بوده و اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره آموزش امکان پذیر نیست، گفت: لازم است سربازان گرامی کلیه مدارک اعزام و مدارک مربوط به متاهلی، پدر نظامی، فوت والدین و یا جانبازی را به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.