کودکان یتیم زیر چتر حمایتی دانشگاه یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد از مشارکت دانشگاهیان دانشگاه یزد در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد فرشی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد گفت: اعضای این دانشگاه از ابتدای سال ۹۹ از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ماهیانه مبلغ هشت میلیون تومان به مددجویان کمک کرده‌اند.

او افزود: افراد نیکوکار دانشگاه یزد با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک‌هایی به ایتام، دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت اقدام می‌کنند.

فرشی ادامه داد: مدت حمایت حداقل یک سال بوده و طی آن حامی به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب کمیته امداد امام (ره) در محل سکونت یتیم با شناسه مخصوص واریز می‌کند. در این ارتباط تاکنون ۶۸ نفر از دانشگاهیان ماهیانه مبلغ ۸ میلیون تومان به مددجویان کمک کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد اظهار داشت: انتخاب چهره به‌چهره کودکان نیازمند از سوی خیّران و حامیان، واریز مستقیم کمک‌های نقدی خیّران به حساب آنان و حمایت‌ها و کمک‌های حامیان مبتنی بر نیاز‌های مددجو از جمله معیشت، تحصیل و امور درمانی از مزایای این طرح است.

او افزود: برای اطلاع رسانی به تمام دانشگاهیان به منظور سهولت در مشارکت آنان، فرم‌هایی در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه طراحی و بارگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.