دبیر کل جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر

قدسیان مقدم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر در بین آسیب دیدگان کرونایی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین توزیع ۴ هزار و ۴۲۰ بسته کمک معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی بین نیازمندان استان تهران ظهر امروز شنبه ۲۷ دی ماه برگزار شد.

محمد قدسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در ابتدای این مراسم اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون جمعیت هلال احمر در کشور بیش از ۴۰۰ هزار بسته غذایی را توزیع کرده است.

او افزود: در استان تهران امروز دهمین باری است که این بسته‌های غذایی آماده توزیع می‌شوند و در شهر‌های مختلف استان بین خانوار‌هایی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند توزیع می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا کنون ۱۷۰ میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی برای تهیه این بسته‌ها جمع آوری شده و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز متعلق به کمک‌های خارجی بوده است.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه این مراسم گفت: بالغ بر ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراحل مختلف در استان تهران تا به امروز توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار