شناسایی سارق خودرو با هوشمندی پلیس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه با هوشمندی کارآگاهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: شانزدهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت در محدوده دولت آباد به یک دستگاه خودروی دنا پلاس که در کنار خیابان متوقف و پارک شده بود مظنون می‌شوند.

وی عنوان کرد: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد پلاک خودرو سابقه فقدانی است و پلاک خودرو متعلق به خودروی دنا پلاس نمی‌باشد که در بررسی‌های بیشتر از شماره شاسی و موتور دنا مشخص شد، خودرو دنا سابقه ثبت سرقت در بیست و سوم اردیبهشت از شهرستان پاکدشت دارد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد خودروی دنا پلاس متعلق به یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بنام رضا می‌باشد، ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، معلوم شد که رضا یک دستگاه خودروی پژو پارس دیگر نیز دارد.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه با مراجعه به محل پارک خودروی پژو پارس در پارکینک مجتمع مشخص شد که این خودرو نیز سابقه ثبت سرقت دارد، تصریح کرد: در استعلام انجام شده مشخص شد که خودروی پژو پارس در سیزدهم مرداد ماه سال گذشته در محدوده کلانتری ۱۷۵ باقر شهر سرقت شده است.

سرهنگ یوسفوند افزود: کارآگاهان متصرف هر دو خودرو را دستگیر و وی معترف شد که خودرو‌ها را از فردی به هویت حمید تحویل گرفته است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به زمان سرقت خودروی پژو پارس (حدود یک سال پیش) و خودروی دنا (حدود ۶ ماه) این فرضیه قوت گرفت که سارقان پس از سرقت خودرو‌های مسروقه برای سرقت ازآن استفاده کرده اند، در نهایت خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار